2 Temmuz 2010 Cuma

Blogger Paypal Donate Butonu Yapmak


Google'da bakındım fakat bu olayı düzgünce anlatan bir site bulamadım.. Belkide gözümden kaçtı bilemiyorum artık. Herneyse ...
Bildiğiniz gibi bu buton gelen ziyaretçilerin size para bırakmasına yarıyor.
Gelen ziyaretçi donate'ye tıklıyor, işlemleri yapıyor ve sana parayı yolluyor. Ne için yollayacağıda artık ona kalmış. Yazınızı beğenir, çoktandır aradığı birşeyi bulur sevinçten yollar.. Bilemem Artık, Tabi bu durum Türkiyede biraz sıkıntılı.. Kimsenin kimseye yollayacağını sanmıyorum.. -_- neyse çok konuştum, uzatmadan bunu nasıl blogumuza ekleyeceğimizi anlatayım..

  • Paypal hesabımıza giriş yapıyoruz.
  • Yukardan merchant services'e giriyoruz.
  • Paypal website payments standard - key features - bölümünden donations'u seçiyoruz.
  • Organization bölümü hesabınızın adı, donation id ise paypal e-mail'iniz.
  • Customizeden boyutlarını ayarlayabilirsiniz.
  • Create button'a basıyoruz ve kodu alıp sitemize ekliyoruz.

Hepsi bukadar. Alıntı yapacak arkadaşlar lütfen kaynak belirtiniz.
İyi bloglamalar...

0 yorum:

Yorum Gönder

Her Türlü Yorumlarınızı Bekliyoruz.

 

Copyright 2010 Blogger Destek.